Milí stravníci a ich rodičia!
Od novembra 2015 dopĺňame bezhotovostnú úhradu stravného o elektronické objednávanie, odhlasovanie a výdaj stravy. Ako to bude prebiehať?
Skontrolujte si prosím v jedálnom lístku, či máte obedy na november správne objednané!
K dispozícii máte dve možnosti na komunikáciu:
1) webovú stránku www.gab.sk: ponuky Komunikácia -> Školská jedáleň a Komunikácia -> Platby
2) mobilnú aplikáciu Edupage: ponuky Jedálny lístok, Platby.
Od 2. novembra má každý stravník v školskej jedálni objednanú stravu na každý deň, ktorý jedáleň varí, až do 30. júna 2016.
Ak ste sa doteraz stravovali len občas, po zaplatení obedov v hotovosti, pokojne až od polovice mesiaca, teraz je to inak. Od novembra máte obed objednaný na každý deň, hneď od prvého dňa. Ak sa niektoré dni neplánujete stravovať, odhlasujte sa. Ak chcete pozastaviť stravu na dlhšie obdobie, napíšte, nastavíme to v systéme.
Výška platieb za stravu je počítaná automaticky podľa počtu dní v danom mesiaci a počtu odhlásených obedov v predchádzajúcom mesiaci. Poplatok je potrebné uhradiť do 23. dňa mesiaca vopred. Teda stravné na november uhrádzame do 23. októbra.
Pri každom dni v jedálnom lístku nájdete informáciu, či je možné sa odhlásiť na daný deň (do budúcnosti), alebo či bol obed vyzdvihnutý (v minulosti).
Aj naďalej platí, že obed je možné odhlásiť do 14:00 predchádzajúceho stravovacieho dňa (teda deň vopred). Stačí Vám na to jediné kliknutie v jedálnom lístku v mobile/na webe.
Papierové stravné lístky od novembra používať nebudeme. Stravník si obed vyzdvihne v školskej jedálni po predložení a načítaní školskej karty (doteraz slúžila len ako dochádzková karta).
Doporučujeme stravníkom používať na školskú kartu plastové púzdro na šnúrke, aby nedochádzalo k poškodeniu alebo k strate karty.
Pevne veríme, že Vám týmito zmenami zjednodušíme úhradu stravného a odhlasovanie stravy.
Zmeny v zabehanom systéme prinášajú aj mnohé výzvy, ktorým denne čelíme, majte s nami preto prosím trpezlivosť :-)
S úctou,
vedúca ŠJ a kol.